söndag 2 februari 2014

Sexuella aktiviteter

Jag och min man har på senare år börjat utforska det sexuella området lite grundligare. Vi är nyfikna på att prova olika nya sexuella aktiviteter.
Det hela började för några år sedan när vi började åka till olika naturistbad, som egentligen inte ska vara förknippat med sex men det finns både och så kallade rena naturistbad och sedan finns det andra bad där både det ena och andra kan ske.
Under årens lopp så har vi provat på lite av varje men det finns säkert massor kvar att upptäcka och prova.
För min del så har jag kommit på att jag gärna vill ha sex när andra ser på, det gör  mig  riktigt upphetsad. Det är helt otroligt vad mycket det finns att uppleva. Helt plötsligt upptäcker du  massor av saker om dig själv som du inte trodde existerade.   

Nu kommer det lite sköna bilder på oss.


 
Kommer fler bilder framöver och kanske någon film
 

1 kommentar:

  1. Mm påminner när ja var gift med x vi prova att. Vi hade en underbar kemi ihop varje fredag ansa ja hennes fitta. Hon älskade det Å det spelade ingen roll om vi hade besök eller inte. Hennes vänner var nog aven sjuka ja ansa henne mer å mer nyfikna blev dom oxå jättekul .. Tack för er underbara bilder

    SvaraRadera